יועז הנדל: "הימניים בכחול לבן לא יצטרפו לקואליציה של נתניהו"

    אסתי פלד No Comments on יועז הנדל: "הימניים בכחול לבן לא יצטרפו לקואליציה של נתניהו"

    החבר הכנסת הטרי יועז הנדל (כחול לבן) בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | על ההיתכנות להקמת ממשלת אחדות. ההסתה כנגד החרדים. והתנאי להקמת ממשלת אחדות מחר בבוקר | האזינו

    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן לאחר השבעתו כחבר כנסת בכנסת ה-21. הנדל התייחס לתפקיד האופוזיציה והאם ישנה היתכנות לממשלת אחדות ו"הסחטנות" החרדית בעיניו: "אנחנו מתכוונים להיות אופוזיציה משפיעה וחזקה. הדבר הכי טוב זאת ממשלת אחדות. אבל מפלגה שלנו שמדברת על טוהר מידות וניקיון כפיים לא נוכל לשבת בממשלה כזאת".

    "אני גם קראתי לאולמרט להתפטר, אבל כאן הקואליציה משנה את החוק בשביל נתניהו זה המסר הכי גרוע במדינה, וזה יכול לקרות היום ומחר זה יהיה מישהו אחר, אנחנו רוצים לייצר מדינה שמבטלת את מערכת החוק והמשפט".

    הסכם על ממשלת אחדות: "אם מחר ראש המשלה בא ואומר שהוא מסובך משפטית והוא התנהל לא נכון, והוא מצהיר שאם יוגש נגדו כתב אישום הוא ייצא לנבצרות אז מחר בבוקר אפשר להקים ממשלת אחדות".

    לא אצטרף לקואליציה: "אני עוקב אחרי המו"מ עם החרדים וליברמן ומקווה שהעסק לא יחזיק מעמד. אני לא מצליח לפענח את ליברמן אני לא יודע לאן זה יילך. אנחנו כרגע נתפקד כאופוזיציה לוחמת. אני יודע שחושבים שאני יתפתה לחבור לליכוד, אנחנו הכי אידיאולוגים גם בעמדות המדיניות וגם בטוהר המידות הם טועים בנו".

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות